ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home asfalistikomarketing

N. Μπέσσα: Η επέλαση του digital δημιουργεί νέες ευκαιρίες στο marketing

Tο marketing που απευθύνεται σε δημογραφικές ομάδες και ηλικιακά groups είναι πλέον παρωχημένο και αναχρονιστικό

Insurancedaily.gr contributor by Insurancedaily.gr contributor
26/01/2023
in asfalistikomarketing, Συνεντεύξεις
A A
N. Μπέσσα: Η επέλαση του digital δημιουργεί νέες ευκαιρίες στο marketing
Share on Facebook

Αναδημοσίευση από την ενότητα FACES του περιοδικού “am” Δεκεμβρίου 2022

της Νεκταρίας Μπέσσα, Διευθύντριας Marketing και Δημοσίων Σχέσεων στη Συνεταιριστική Ασφαλιστική

Διαβάστε Επίσης

syndea: Το «συν» στον Συνεταιρισμό & την Ιδιωτική Ασφάλιση

syndea: Το «συν» στον Συνεταιρισμό & την Ιδιωτική Ασφάλιση

Jan 29, 2024
Κ. Καραμανλής: Η Ασφαλιστική Αγορά σε ρόλο εγγυητή της σταθερότητας 

Κ. Καραμανλής: Η Ασφαλιστική Αγορά σε ρόλο εγγυητή της σταθερότητας 

Jan 29, 2024

Η δουλειά των marketers… παραμένει πάντα η ίδια: να αφηγηθούν μία ιστορία. Αυτό που αλλάζει είναι ο τρόπος αφήγησης σε ένα δυναμικά μεταβαλλόμενο κοινό και τα κανάλια που καλούνται να επιλέξουν. Η επέλαση του digital δημιουργεί νέες ευκαιρίες και προσφέρει ένα πρωτόγνωρα μετρήσιμο περιβάλλον, με τον σύγχρονο marketer να συνδυάζει την ανάπτυξη του brand με απτά εμπορικά αποτελέσματα. Το μεγαλύτερο ίσως ποσοστό των εν δυνάμει πελατών μας εντοπίζονται στο διαδίκτυο με εκατομμύρια χρήστες να αλληλοεπιδρούν μεταξύ τους. Η νέα αυτή γενιά, σκέφτεται και λειτουργεί πολύ διαφορετικά από κάθε προηγούμενη και γι αυτό κάθε σύγχρονη επιχείρηση επιβάλλεται να γίνει μέρος της. Πρέπει να γίνει από όλους μας κατανοητό ότι το marketing που απευθύνεται σε δημογραφικές ομάδες και ηλικιακά groups είναι πλέον παρωχημένο και αναχρονιστικό.

Η κουλτούρα της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής… τροφοδοτείται μέσα από το ίδιο της το μοντέλο διαχείρισης που διαφέρει ως προς τον σκοπό. Είναι η μοναδική αμιγώς συνεταιριστική ασφαλιστική εταιρία στην Ελλάδα και στο μετοχικό της κεφάλαιο συμμετέχουν κορυφαίοι όμιλοι συνεταιριστικών επιχειρήσεων της Γαλλίας, της Ιταλίας και του Βελγίου όπως η Macif, η Unipol και η P&V αντίστοιχα, πέραν από τις ελληνικές συνεταιριστικές οργανώσεις.
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική έχει διαγράψει μία λαμπρή πορεία και έχει καταφέρει να διεισδύσει στην αγορά και να αντιμετωπίσει επιτυχώς τις μεγάλες προκλήσεις που παρουσιαζόντουσαν στο μακροοικονομικό περιβάλλον, μέσα από την συνετή διαχείριση και την υπεύθυνη δράση της.

Η ισότητα αντρών και γυναικών στις επιχειρήσεις… είναι ένα διαχρονικό ζήτημα που απασχολεί την κοινωνία πολλά χρόνια. Η ύπαρξη προκαταλήψεων και στερεοτύπων στον τομέα της απασχόλησης, συνεχίζει να δυσχεραίνει την είσοδο των γυναικών στην αγορά εργασίας ακόμα και σήμερα. Όλες οι γυναίκες έχουμε έρθει αντιμέτωπες με το αφήγημα «ισχυρό και ασθενές φύλο» και έχουμε μία ιστορία να διηγηθούμε. Οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εκ των οποίων και η Ελλάδα, έχουν μεν υιοθετήσει την Αρχή Ενσωμάτωσης της Ισότητας (Gender Mainstreaming), ωστόσο επίσημες έρευνες δείχνουν ότι οι γυναίκες εξακολουθούν να υποεκπροσωπούνται στις C-level θέσεις και όταν τελικά το καταφέρνουν, το μισθολογικό χάσμα παραμένει μεγάλο συγκριτικά με εκείνο των ανδρών. Η καθιέρωση των γυναικών στις επιχειρήσεις δεν θα πρέπει λαμβάνεται υπόψη σαν ένα φεμινιστικό παραλήρημα αλλά σαν μία επιτακτική ανάγκη ώστε να καλλιεργήσουμε ένα υγιές εργασιακό περιβάλλον με πνεύμα ελευθερίας, ίσων ευκαιριών και αμοιβαίου σεβασμού στους οργανισμούς που δραστηριοποιούμαστε.

Παρόλο που ο «ελεύθερος χρόνος»… είναι ελάχιστος στην καθημερινότητά μου, λόγω αυξημένων επαγγελματικών και οικογενειακών υποχρεώσεων, εκμεταλλεύομαι τις στιγμές στο αυτοκίνητο χαλαρώνοντας με ενδιαφέροντα podcasts, διαβάζω λογοτεχνικά βιβλία αργά το βράδυ και κατά καιρούς συμμετέχω σε επιμορφωτικά courses. Πρόσφατα, απέκτησα ένα νέο πτυχίο στο Digital Marketing ως προέκταση του πρώτου Μεταπτυχιακού μου διπλώματος, αναβαθμίζοντας τις γνώσεις μου και διευρύνοντας την αντίληψη που είχα μέχρι σήμερα για το αντικείμενό μου. Η προσωπική μου εξέλιξη πέρα από την πρακτική εφαρμογή, ενισχύει και τον ρόλο μου ως μητέρα γιατί μέσα από τις δικές μου επιλογές δίνω ένα ηχηρό μήνυμα στα τρία παιδιά μου, ότι η επίτευξη των στόχων μας δεν είναι ένας αγώνας ταχύτητας αλλά ένας μαραθώνιος. Απαιτεί συνέπεια, προσήλωση και υπομονή.

Tags: Συνεταιριστική Ασφαλιστική
np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

Ταχύτητα, τεχνολογία και ανάπτυξη, οι προτεραιότητες της Groupama
asfalistikomarketing

Ταχύτητα, τεχνολογία & ανάπτυξη οι προτεραιότητες της Groupama

by Νίκος Μωράκης
Apr 9, 2025
C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily editorial team
Apr 7, 2025
Γ. Τζέης: Οι εύθραυστες γεωπολιτικές ισορροπίες δοκιμάζουν τις αντοχές των αγορών
asfalistikomarketing

Γ. Τζέης: Οι εύθραυστες γεωπολιτικές ισορροπίες δοκιμάζουν τις αντοχές των αγορών

by Νίκος Μωράκης
Feb 25, 2025
14 στελέχη μιλούν για τις προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς
asfalistikomarketing

14 στελέχη μιλούν για τις προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς

by Βίκυ Γερασίμου
Feb 21, 2025
Οι προοπτικές του ασφαλιστικού κλάδου τα επόμενα χρόνια
asfalistikomarketing

Οι προοπτικές του ασφαλιστικού κλάδου τα επόμενα χρόνια

by Insurancedaily editorial team
Feb 17, 2025
12 κορυφαία στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς μιλούν για το τι αναμένουν το 2021
asfalistikomarketing

Ν. Ζάχος: Χρονιά μεταρρυθμίσεων το 2024

by Insurancedaily editorial team
Feb 17, 2025
Γ. Καντώρος: Η τεχνολογία εξελίσσει τον ρόλο των φυσικών δικτύων
asfalistikomarketing

Γ. Καντώρος: Η τεχνολογία εξελίσσει τον ρόλο των φυσικών δικτύων

by Νίκος Μωράκης
Feb 12, 2025
Ι. Βοτσαρίδης: H υποχρεωτικότητα από μόνη της δεν αρκεί
asfalistikomarketing

Ι. Βοτσαρίδης: H υποχρεωτικότητα από μόνη της δεν αρκεί

by Insurancedaily editorial team
Feb 12, 2025
Το μέλλον της ασφάλισης το 2025: Οι τάσεις και η ελληνική προοπτική
asfalistikomarketing

Το μέλλον της ασφάλισης το 2025: Οι τάσεις και η ελληνική προοπτική

by Insurancedaily editorial team
Feb 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
asfalia-kinitwn-insurancegif
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ